Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Testimoni Vitamin Ibu Menyusu | Set Tripple M

Testimoni Vitamin Ibu Menyusu | Set Tripple M

SET TRIPPLE M, BANYAKKAN SUSU, MILK BOOSTER, SUSU IBU, VITAMIN, IBU MENYUSU, STOK, SIMPANAN, LIMPAH, CARA, TIPS, PETUA

Saya dah cakap vitamin ibu menyusu MEMANG TERBAIK. Dari pengalaman saya sendiri saya dapat kekal bertenaga, cergas ke hulu kehilir, boleh pam 5-6 kali dan menyusu 5-8 kali sehari (dalam tempoh 24 jam okey) dengan menjaga pemakanan sebagai ibu menyusu, minum air putih 3 liter sehari dan juga mengambil vitamin ibu menyusu iaitu Set Tripple M (3M). 

Dan hasilnya, saya dapat menyusukan anak saya sehingga kini bersamaan umurnya DUA TAHUN TIGA BULAN DUA MINGGU. Semestinya saya berbangga dan bersyukur dapat menyusukan anak saya sepenuhnya dengan bantuan konsultasi berterusan pengedar Shaklee saya ketika itu. 

Bila Yaya dah berumur 1 tahun lebih saya pulak jadi pengedar Shaklee dan saya meneruskan legasi memberikan KONSULTASI PERCUMA KEPADA PARA PELANGGAN SAYA (tak kira apa jenis set shaklee bukan setakat set vitamin ibu menyusu sahaja)^__^

Ok. dah puas merepek, sekarang saya nak tunjuk kepada anda SATU LAGI testimoni Set Vitamin Ibu Menyusu. Beliau mengambil Set Tripple M (3M) macam saya. hehe. SET TRIPPLE M SHAKLEE TERBAIKKK!!

SET TRIPPLE M, BANYAKKAN SUSU, MILK BOOSTER, SUSU IBU, VITAMIN, IBU MENYUSU, STOK, SIMPANAN, LIMPAH, CARA, TIPS, PETUA
Credit to: Syaheeda Hazli

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya^_^

PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYASharing Is Caring
Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682



PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA



0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry